Najnowsza kolekcja odzieży Every Nature to połączenie wielkomiejskiego szyku z modnymi w tym sezonie motywami folkowymi. Etniczna linia casualowa - „City Folk" nawiązuje do zaczerpniętych z natury trendów, obecnych w modzie już wiosną i latem. Linia oficjalna - „Geometric" łączy w sobie typowo męską modę w kobiecym wydaniu, z motywami architektury miejskiej - mocno graficznej i wielowarstwowej.
- Najbliższej jesieni i zimy moda zdominowana zostanie przez magię lasu, modę androgeniczną, architekturę miejską i techno folk - wyjaśnia projektantka Every Nature Magdalena Kubalańca. - Połączenie tych przeciwstawnych tendencji zaowocuje nieszablonowymi modelami, kontrastowym zestawieniem kolorów i silnymi związkami z naturą - zarówno dzięki wzorom, jak i fakturom materiałów.
Moda z sezonu na sezon zaskakuje nas różnorodnością form i wyrażanych treści. Podobnie jest także w tym sezonie. Nawiązanie do naturalności i etniczności cechuje jesienno - zimowe propozycje wielu prestiżowych marek odzieżowych.
- W tym sezonie, podobnie jak w poprzednim, postawiliśmy na naturalność, a inspirację czerpaliśmy z otaczającej nas przyrody - informuje Piotr Berliński, dyrektor zarządzający marki. - W linii „City Folk" nie brakuje więc ciepłych, nawiązujących do kolorów ziemi barw oraz etnicznych, wręcz hand - madowych wzorów. Linię „City Folk" cechują naturalne tkaniny, połączone z nietypowymi haftami i koronkami. W swojej formie nawiązują one do mody z lat 70 - tych ubiegłego wieku. Bluzki posiadają bufiaste rękawy, a koszule hafty i ozdobne taśmy, rodem z kultury cygańskiej. W linii tej odnaleźć można także rozkloszowane spódnice i dopasowane sukienki, rozszerzane ku dołowi. Wszystko ozdobione falbanami i marszczeniami, nawiązującymi do form ludowych.
Tkaniny wykorzystane w „City Folk" to ciepła bawełna, szyfon, aksamit i wełna. Tkaniny bluzek są zwiewne, wzbogacone o folklorystyczne motywy, doskonale prezentujące się w zestawieniu z grubymi, ciepłymi swetrami. Podstawą linii będą też bawełniane sukienki.
W tym sezonie zachwycać nas będą soczyste barwy ziemi. Poczynając od ciepłych beży, poprzez cappuccino i koniak, po czekoladowe brązy i mokkę. Obowiązywać będą także dojrzałe zielenie, głębokie granaty i subtelne perłowe szarości.
Kolekcja „Geometric" to odzwierciedlenie chłodu jesienno - zimowego miasta, kontrastującego z pięknem i elegancją kobiety. W linii tej dominują geometryczne konstrukcje, nowoczesność, wyrazistość formy i czystość koloru. To motyw, wzór i fason jest tutaj najważniejszy, a kolor występuje tu jedynie jako akcent. - W linii oficjalnej dominuje monochromatyczna paleta barw - wyjaśnia Renata Taleb Bahmed, projektanta Every Nature. - Z reguły są to wszystkie odcienie szarości - antracyt, aluminium i połyskujące srebro. Z kolorami tymi wiąże się też wykorzystanie elementów miejskiej architektury i wielowarstwowości, dlatego projekty zasadzają się na lejących, połyskliwych materiałach oraz drapowaniach i zakładkach materiałów.
Linię oficjalną cechuje prostota treści, sprowadzona do typowo męskiej, eleganckiej mody. Podobnie, jak w sezonie poprzednim, tak i teraz projektanci wzorowali się na stylu nieśmiertelnej Coco, tworząc nowe oblicze chanelowskiej chłopczycy. Koszule przypominają fasonem te noszone przez mężczyzn pod frakami. Większość spódnic ma ołówkowy fason. Sukienki cechują geometryczne cięcia, subtelnie podkreślające kobiecą talię.
Tkaniny wykorzystane w linii „Geometric" to głównie błyszczący strech, satyna oraz ciepła dzianina. Spodnie, najczęściej czarne, wykonane zostały z połyskliwych materiałów, przez co nawiązują do futurystycznej wizji rozświetlonego miasta. Błyszczące spódnice wraz z matowymi żakietami tworzą ciekawe, kontrastowe zestawienia.
- Podstawą oficjalnej linii są szarości, granaty i czerń - podkreśla stylistka marki, Dorota Sikorska. - W tym sezonie nie zabrakło jednak także intensywnych, akcentujących strój odcieni fioletu, czerwieni, ametystu oraz fuksji i mięty. Połączenie stonowanych i ostrzejszych barw nadaje najnowszej kolekcji nieco drapieżny charakter, co wskazuje że skierowana jest ona do aktywnych zawodowo, świadomych swojej atrakcyjności kobiet. Sesja zdjęciowa do najnowszej kolekcji Every Nature ukazuje dzień z życia młodej, aktywnej zawodowo, eleganckiej kobiety, która po pracy wybiera się na zakupy, do fryzjera i do kawiarni.
- Nie bez powodu nazwaliśmy naszą najnowszą kolekcję - „After hours". Chcieliśmy tym samym podkreślić, że nasza odzież nadaje się zarówno do biura, jak i na zakupy czy spotkanie z przyjaciółmi. Dzięki naszym ubraniom każda kobieta może czuć się elegancko i pięknie przez cały dzień, także po pracy - wyjaśnia Piotr Berliński.