Kolekcje Springfield "Ride my Bike" i "Sofing by SPF" to esencja tego, co będzie nosić modny mężczyzna w nowym sezonie. Pierwsza, inspirowana miejską modą na rowery, jest stworzona dla aktywnego, kochającego sport mężczyzny, który jednocześnie chce modnie wyglądać. Z kolei Sofing by SPF to nowa kolekcja ubrań dla domatora. Sportowy, młodzieżowy styl, idealny dla mężczyzny chcącego w domowych ubraniach czuć się równie wygodnie jak w piżamie. Ideą tej linii jest zdanie „Sofa, so good" - można na niej wygodnie poleżeć w komfortowych, wykonanych z delikatnej bawełny T-shirtach i miękkich szortach w naturalnych barwach.
Pozostałe linie męskiej kolekcji jesień - zima 2009/2010: Street Fighter: wygodna kolekcja na zimniejsze dni w mieście. Sportowy look - obcisłe dzianiny, skórzane kurtki, włóczkowe czapki, szale, torby na ramię. Nice Outdoors:
połączenie modnych koszul w kratę, myśliwskich kurtek z grungowymi nadrukami, do tego buty traperki i futrzane dodatki. Up i Part Up: wysmakowana miejska kolekcja, obszerne dżerseje, czarne płaszcze, krawaty, dzianiny w paski. Przewaga czerni, bieli i szarości. A na wieczór: połyskliwa marynarka, fular i biała koszula. Inspirację do swych projektów przeznaczonych dla wielkomiejskiego mężczyzny Springfield czerpał z nowych trendów społecznych: troski o środowisko naturalne i dbałości o miasto, upodobania do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu oraz wieczornych zabaw i uciech w mieście.
Dla pań Springfiled stworzył sześć specjalnych linii: od pop-artu na zimowe smuteczki, poprzez kreacje z ozdobami w stylu rosyjskim, sukienki w kratę nacechowane wiejskim charakterem, aż po bardziej męski wygląd, proponowany delikatnej intelektualistce. Nie można przegapić specjalnej linii na wieczorne wyjścia Grunge de Luxe. Pozostałe linie kolekcji dla pań:
Soft Obsession: zainspirowana stylem tancerek, bardzo kobieca sylwetka otulona w miękkie delikatne tkaniny z rockowymi dodatkami. Poptimistic: geometryczna sylwetka lat 60. i rockowy look lat 80. Styl vintage. Russian Rapsodie: mieszanka wschodnioeuropejskich ludowych elementów. Wzorzyste sukienki i bluzki, oficerskie żakiety. Country Life: aby ochronić się przed zimnem, Springfield zaprojektował ciepłe ubrania w kolorach ziemi z odrobiną czerwieni. Ręcznie robione dzianiny. The Writer: dla indywidualistki i intelektualistki. Kolekcja zdominowana przez ciemne kolory, wymieszane z tradycyjną czernią i bielą. Stroje zainspirowane stylem męskim z damskimi dodatkami. Na koniec jeszcze propozycja Intimate: wygodna, praktyczna i przyjemna w dotyku bielizna oraz piżamy. Zaprojektowana, by w domowym zaciszu poczuć się komfortowo, ale jednocześnie trendy. Fotografem i twórcą zdjęć do całej kampanii był Javier Pla.
Marka Springfield powstała w 1988 roku, oferując kolekcję dla miejskiego, kosmopolitycznego młodego mężczyzny. Od 2006 roku w ofercie znajduje się także kolekcja damska.