Firma obuwnicza Bata ma nową ambasadorkę. Jej produkty reklamuje piosenkarka Natalia Kukulska. W sezonie jesień-zima 2007/2008 Bata proponuje cztery linie: Future Noir, Visionary, Propaganda i Reclassify. Jest więc w czym wybierać.
Linia Future Noir jest zainspirowana atmosferą lat 70-tych. W kolekcji tej dominują buty z obniżoną kostką. Obcasy są średniej wielkości, zagięte, noski zaokrąglone, kwadratowe lub skrócone. Dominuje kolor czarny, srebrny i kolory z tonami fioletu i bordo. Linii dopełniają skórzane kurtki z dużymi kołnierzami. Dodatkami są wielkie torby łączące w sobie nylon i lakier.
Uwaga miłośniczki pstrokatych kolorów, błyszczących i lakierowanych materiałów. Kolekcja Visionary jest przeznaczona właśnie dla was. Główną rolę odgrywają materiały w kolorach: czerwonym, czarnym, brązowym, szarobrązowym, fioletowym, niebieskim i zielonym. Dominuje prostota oraz zaokrąglone lub graniaste sylwetki.
Propaganda to nowa linia obuwia damskiego, dla której typowe są proste, prawie chłopięce modele. Kolory są przytłumione, od czerwonego, bordowego, zielonego, aż po szary, brązowy i czarny. Dominują wysokie i krótkie kozaczki z odwijanymi mankietami, ale nie brak też tenisówek i sznurowanych półbutów.
Kolekcji dopełniają wyraźne kraciaste i szyte torby. Zwolenniczki klasyki z pewnością zadowoli kolekcja Reclassify. W linii tej dominuje kolor brązowy i czarny, kolory metaliczne, naturalny lakier, skóra szlifowana i gnieciona. Najczęściej spotykane kształty to obuwie za kostkę, obcasy, platformy, zaokrąglone noski, baleriny i kozaczki z dzianiną.