8 maja Canon Europe, lider w technologiach i systemach obrazowych, rozpoczął nowy projekt, realizowany równocześnie w 17 krajach - kampanię mody "We Speak Image" (Mówimy Obrazem).
Do udziału w projekcie Canon zaprosił polskiego projektanta mody Dawida Wolińskiego, który będzie działał równolegle z 16 innymi projektantami w różnych krajach Europy. Zadaniem każdego z projektantów jest stworzenie kolekcji mody, zainspirowanej zdjęciami wykonanymi przez jego mieszkańców, pokazującymi istotę i niepowtarzalny charakter swojego kraju.
Dla zaakcentowania drugiego roku działalności Canon jako sponsora tygodni mody w Londynie, Paryżu i Mediolanie oraz dla zaznaczenia 50 rocznicy istnienia Canon Europe i jego roli w technologiach obrazowych, Canon zwraca się do szerokiej publiczności z prośbą o przekazywanie wykonanych przez siebie zdjęć, które ich zdaniem najlepiej przedstawiają narodowego ducha oraz piękno i niepowtarzalność swojego kraju. Dla przekazywania fotografii wykonano specjalną stronę internetową canon-europe.com Za każde przekazane zdjęcie Canon wpłaci datek na rzecz Społeczności Czerwonego Krzyża w poszczególnych krajach Europy.
James Leipnik, szef Communication and Corporate Relations w Canon Europe powiedział: "Canon rozumie siłę twórczych obrazów w taki sam sposób, jak świat mody. Dla nas obraz jest wszystkim. Nasze aparaty fotograficzne, drukarki i technologie zarządzania kolorem są używane - teraz bardziej niż kiedykolwiek - przez uznanych oraz rozpoczynających działalność projektantów w całej Europie, będąc częścią twórczych procesów i pozwalając projektantom stworzyć wyjątkowe chwile mody i artystycznej ekspresji, wyzwalanej z zaprojektowanych kreacji. Filozofią Canon jest inspirowanie i wzmacnianie twórczych zdolności każdego, niezależnie czy jest nim profesjonalista czy entuzjasta-amator. Kampania mody "We Speak Image" spaja w jeden, twórczy kolektyw wiodących projektantów mody w Europie i szeroką publiczność, dla uczczenia europejskiego zróżnicowania kulturalnego i wyczucia stylu. Zachęcam każdego, aby stanął za aparatem. Wesprzyjcie swój kraj i pomóżcie nam zebrać fundusze dla młodych ludzi w całej Europie".
Kampania mody "We Speak Image" jest kontynuacją "The Other Side of Fashion" (Za Kulisami Mody) - przeprowadzonej w ubiegłym roku i zakończonej wielkim sukcesem kampanii, która przyniosła Czerwonemu Krzyżowi setki tysięcy Euro. Projekt "The Other Side of Fashion" zgromadził talenty 100 najbardziej wpływowych sław ze świata mody. Pokazali oni świat mody wykonanymi przez siebie zdjęciami. Uzyskana w ten sposób kolekcja fotografii została zaprezentowana na wielkiej imprezie w Londynie, a następnie rozpowszechniono ją w całej Europie cyklem publicznych wystaw i sprzedażą eleganckiego albumu.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »